Zwroty

Realizujemy politykę GWARANCJI SATYSFAKCJI KLIENTA, wobec tego każdy konsument ma prawo zwrócić otrzymany produkt w ciągu 14 dni od chwili otrzymania produktu. Zapoznaj się proszę z poniższymi informacjami, aby dowiedzieć się więcej szczegółów.

1. Kiedy możesz zwrócić produkt?
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot zakupionych produktów. Pamiętaj, że zwracane produkty nie mogą nosić znamion użytkowania. Zawsze myśl o tym tak, jakbyś wybrał się do zwykłego sklepu stacjonarnego. Buty możesz przymierzyć, dotknąć i sprawdzić ich podstawowe cechy ale już nie możesz w nich wyjść na imprezę.

2. W jaki sposób mogę zwrócić produkt?
Bardzo prosto. W pierwszej kolejności prosimy o wypełnienie formularza na dole strony oraz uzupełnienie formularza odstąpienia od umowy zawartej na odległość, który możesz pobrać poniżej. Następnie zapakuj i zabezpiecz otrzymane produkty. Pamiętaj, że Ty jako konsument jesteś odpowiedzialny za prawidłowe zabezpieczenie paczki zwrotnej na czas podróży, dlatego zwracamy szczególną uwagę na staranne zabezpieczenie.

Dodatkowo prosimy, aby w środku umieścić wypełniony formularz odstąpienia od umowy. Dobrze jest również wysłać na maila zdjęcia zwracanych produktów – znacznie przyspiesza to procedurę zwrotu.

Jeśli nie dysponujesz drukarką, możesz taki formularz napisać ręcznie, na kartce.

Formularz zwrotu możesz pobrać tutaj.

Prosimy, aby zwracane produkty odesłać na adres:
KAMA Kamila Kretowicz
Stanisława Skarżyńskiego 2/305 III
31-866 Kraków
Tel.: 503 600 406
Z dopiskiem: Zwrot Sklep Internetowy

3. Jakich produktów nie mogę zwrócić?

  • produktów, które już były użytkowane
  • produkty higieniczne – produkty w zapieczętowanym opakowaniu, które po otwarciu nie mogą zostać zwrócone ze względu na ochronę zdrowia lub względy higieniczne
  • produkty wykonane na zamówienie – produkty nieprefabrykowane wyprodukowane według Twojej specyfikacji lub spełniające indywidualne potrzeby
  • produkty cyfrowe – produkty, które nie są zapisane na nośniku materialnym, a zostały do Ciebie wysłane za pomocą poczty elektronicznej 

4. Jakie są koszty? Kiedy otrzymam pieniądze?
Jako konsument Ty jesteś odpowiedzialny za przesyłkę zwrotną towaru oraz jej koszt. My natomiast zwracamy na Twoje konto bankowe pełne koszty produktów oraz dostarczenia przesyłki do Ciebie. Jeśli zdecydujesz się na zwrot oraz miałeś darmową dostawę z uwagi na wielkość zamówienia, możemy obniżyć wartość zwrotu o kwotę dostawy, jeśli wartość zamówienia spadnie poniżej progu darmowej dostawy. Aktualne koszty dostawy w naszym sklepie możesz sprawdzić w zakładce Dostawa i Płatność.

Pieniądze zwracamy na Twoje konto bankowe w ciągu maksymalnie 7 dni. Zwroty najczęściej realizujemy w piątki, więc im bliżej piątku paczka do nas dotrze, tym szybciej otrzymasz swoje pieniądze.

 

Reklamacje

Wszystkie produkty sprzedawane w sklepie internetowym objęte są 2-letnią gwarancją producenta. Jesteśmy pewni co do jakości naszych produktów i możemy się pochwalić bardzo niskim odsetkiem zgłaszanych reklamacji.

Mimo staranności i dbałości o szczegóły, w jednostkowych przypadkach zdarza się, iż produkt na etapie produkcji nabył ukrytą wadę, która uniemożliwia jego bezpieczne użytkowanie. W takiej sytuacji prosimy o pilne zgłoszenie, abyśmy mogli jak najszybciej rozwiązać ten problem. W tym celu prosimy o kontakt z nami za pomocą poniższego formularza.

Reklamacje staramy się rozpatrywać błyskawicznie, jednak w szczególnych przypadkach rozpatrzenie może potrwać do 14 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki. Jeśli nie będzie kontaktu z naszej strony, oznacza to, że reklamacja została uznana. Zapis ma zastosowanie jedynie w przypadkach, kiedy reklamacja została zgłoszona prawidłowo. 

Formularz do zgłoszeń

Proszę podać jedną z dwóch danych.
Podaj nam jak najwięcej szczegółów, które Cię spotkały.