Jak poprawić swoje zdrowie i stracić niechciane kilogramy dzięki nowoczesnemu i niesłychanie skutecznemu stylowi jedzenia?

Czy:

  • jesteś osobą, która walczy z nadprogramowymi kilogramami od zawsze, ale nigdy nie udaje się wygrać tej walki?
  • masz problemy zdrowotne, złe wyniki badań i ogólnie czujesz się przeciętnie?
  • masz w ciągu dnia mało energii, a jedyną rzeczą na jaką masz ochotę po obiedzie to drzemka?
  • brak Ci motywacji w codziennej pracy, masz problemy ze skupieniem się, koncentracją i wykonywaniem swoich obowiązków?
Jeśli choć na jedno z pytań odpowiedź brzmi: TAK…
…to usiądź i czytaj dalej, bo zaraz dowiesz się więcej o pewnej metodzie odżywiania, która rozwiązuje wszystkie powyższe problemy 🙂

A te wszystkie problemy powstają niestety przez to, że jesteśmy karmieni i bombardowani przestarzałymi informacjami, które wcale nie mają poprawić naszego zdrowia ale wręcz utrzymać je na przeciętnym poziomie. Dużym koncernom farmaceutycznym i mediom zależy na tym, aby łykać tony suplementów i wydawać na nie niepotrzebnie pieniądze. Przez miliony lat nie było suplementów i człowiek doskonale sobie poradził. To my daliśmy sobie wmówić, że ich potrzebujemy do życia.

Świat idzie cały czas do przodu, powstają coraz to nowsze badania, które są swego rodzaju kluczami do naszego organizmu i ich optymalizacji. Trzeba tylko do nich dotrzeć. Internet obecnie daje nam taką możliwość. Trzeba tylko umieć to wykorzystać.

Intermittent Fasting czyli okresowe posty to nie jest kolejna nudna dieta. To styl odżywiania dla nowoczesnych i świadomych ludzi, którym zależy na swoim zdrowiu, sylwetce i na tym, aby żyć jak najdłużej.

To metoda odżywiania, która w USA i Wielkiej Brytanii przebiła się do mainstreamu, a ludzie ją pokochali ponieważ daje piorunujące efekty począwszy od utraty kilogramów, przez poprawę wyników badań aż do znaczącego wydłużenia wieku metabolicznego.

Intermittent Fasting…czyli jedzenie w trakcie tzw. okna żywieniowego.
„…Zaraz, zaraz…to te głodówki?”
…ŻADNE GŁODÓWKI. Gwarantuję Ci, że Ty i Twój brzuch będziecie zadowoloni z takiego rozwiązania.
Czytaj dalej i przekonaj się, dlaczego warto wdrożyć ten styl do swojego życia. Oto 4 NAJWAŻNIEJSZE powody:

POWÓD NR 1 – OSZCZĘDZA MNÓSTWO CZASU
Jedzenie to dla większości społeczeństwa ekstremalnie przyjemna czynność, głęboko zakorzeniona w ludzkiej kulturze.  Ze znajomymi spotykasz się często właśnie po to, aby wspólnie spożyć posiłek. Spotykanie się z ludźmi i wspólne celebrowanie jedzenia jest świetne!

Jednak oprócz czasu kiedy „masz wolne” i możesz sobie pozwolić na nieco więcej, musisz po prostu żyć. Życie codzienne to nie bajka przedstawiana każdego dnia na instagramie przez influencerów, ale ciężka harówka. Jestem przekonana, że wiecznie cierpisz na brak czasu, a jedzenie i przygotowywanie  zabiera Ci go bardzo dużo.

Intermittent Fasting jest w tej kwestii bardzo wygodny. W zależności od tego, jak wygląda Twoje okno żywieniowe, możesz zacząć myśleć o jedzeniu dopiero w drugiej części dnia. To gigantyczna oszczędność czasu, którą możesz wykorzystać na wykonanie innych obowiązków, szybsze skończenie pracy, spędzenie dodatkowego czasu z rodziną czy po prostu zrobienie czegoś dla siebie. 

POWÓD NR 2 – ZNACZĄCO POPRAWIA ZDROWIE
Na świecie publikowanych jest coraz więcej badań potwierdzających zasadność okresowych postów i negujących mit jedzenia 5 posiłków dziennie co 3 godziny. Uważam, to za największy mit, który obecnie funkcjonuje w mainstreamie. Zaraz w skrócie wyjaśnię Ci dlaczego.

Pewnie gdzieś rzucił Ci się w oczy dość modny slogan: „Dbaj o jelita, bo to Twój drugi mózg”. To powiedzenie powstało, ponieważ jelita zaraz po mózgu są drugim unerwionym narządem oraz są bardzo dobrze skomunikowane z mózgiem poprzez tzw. oś jelitowo-mózgową.  Pytanie tylko jak o te jelita zadbać?

Jelita pracują w dwóch trybach: trawią albo odpoczywają i regenerują się. Jeśli zapewnisz dobrej jakości paliwo, to oczywiście dobrze je odżywiasz. Ogromne znaczenie ma również dla jelit odpoczynek, o którym tak mało się mówi. Jeśli jesz przez większość doby, nie dajesz im wystarczająco dużo czasu na regenerację, która startuje po około 8 godzinach od spożycia ostatniego posiłku. 

Czy tego chcesz czy nie, Twoja codzienna forma zależy w dużej mierze od kondycji Twoich jelit. To w nich znajduje się Twój układu odpornościowy.  Nawet najnowsze Porsche nie pojedzie na najlepszym paliwie, jeśli nie działa silnik. Podobnie jest z Twoimi jelitami.

Z pomocą przychodzi Intermittent Fasting. Ten styl jedzenia wystarczająco daje odpocząć Twoim organom od ciągłego trawienia. Ja tylko dodam, że od czasu, gdy stosuję regularnie posty przerywane, nie byłam chora na żadne przeziębienia, grypy (w tym COVID-19) i inne sezonowe choroby. Wcześniej przynajmniej 2 razy w roku byłam wyłączona i musiałam odleżeć swoje kilkanaście dni w łóżku. Teraz nawet nie pamiętam jak to jest być przeziębionym!

POWÓD NR 3 – EKSTREMALNIE SPALA TŁUSZCZ
To jeden z powodów, przez który którego kobiety często decydują się na okresowe posty. To prawda. Intermittent Fasting to wspaniały sposób, aby uruchomić nowe szlaki pozyskiwania energii. Tradycyjnie dzieje się tak, że w pierwszej kolejności Twoim paliwem do codziennego życia są węglowodany, a konkretniej glukoza. Każdy organizm ma podobne możliwości co do magazynowania energii w tej postaci. Część jest wchłaniana wprost z krwi, część z wątroby, a część z mięśni. Nadwyżka odkładana jest w postaci tkanki tłuszczowej.

Takiej glukozy wystarcza na ok. 8 godzin od spożycia ostatniego posiłku. Później organizm musi w jakiś inny sposób utrzymywać funkcje życiowe i po prostu żyć. Ewolucja na szczęście wykształciła sprytne mechanizmy, które mu to umożliwiają. W taki sposób w Twoim ciele wprost z tkanki tłuszczowej powstają ketony (wiele osób twierdzi, że powstają tylko na diecie ketogenicznej ale to kolejny ogromny mit), które są dwukrotnie wydajniejszym paliwem dla mózgu i reszty organizmu niż glukoza!

Może się to wydawać dziwne, ale gdy we krwi brakuje glukozy, a krążą ketony, czujesz prawdziwy odlot i przypływ energii. To naturalny mechanizm, który wykształciliśmy na drodze ewolucji. Nasi przodkowie nie mieli takiego łatwego dostępu do jedzenia jak my i właśnie to zapewniło im przetrwanie, gdy akurat nie upolowali zwierzyny lub rok nie był obfity w plony. Obecnie tak często jemy, że ten mechanizm nie ma szans na uruchomienie, ponieważ neustannie dostarczamy nowe paliwo w postaci węglowodanów.

Nie był to „mój powód”, dla którego zdecydowałam się na posty, jednak zauważyłam, że znacznie poprawiła się kompozycja mojego ciała. Mam wrażenie, że po dłuższej adaptacji proporcje tkanki tłuszczowej i mięśni uległy zmianie na korzyść tych drugich i jakoś więcej kcal mogę zjeść zachowując taką samą wagę ciała. 

POWÓD NR 4 – OSIĄGASZ ZDECYDOWANIE WIĘCEJ
Niezależnie od tego czy jesteś przedsiębiorcą czy pracujesz na etacie, zajmujesz się domem lub studiujesz – zawsze masz jakieś zadania do wykonania. Intermittent Fasting pomaga odnaleźć się w świecie pełnym rozpraszaczy, które ciągle utrudniają Ci wykonywanie Twoich zadań i obowiązków oraz realizację celów.

Jeśli jesteś na wiecznej diecie i cały czas wracasz do punktu wyjścia, to czy tego chcesz czy nie, odnosisz porażkę. Nawet jeśli się tym nie przejmujesz, to kszałtuje Twoją podświadomość i bezpośrednio wpływa na inne dziedziny życia.

Intermittent Fasting poprzez swój charakter umożliwia ekstremalnie mocno skoncentrować się na Twoich celach: zawodowych, życiowych, osobistych, duchowych, sportowych i wszystkich innych. Dzieje się to na poziomie podświadomym, a cała machina w miarę odnoszenia kolejnych sukcesów rozpędza się jeszcze bardziej. Sukces napędza sukces i czujesz się coraz lepiej.

Przyznam szczerze, że początkowo dość sceptycznie do tego podchodziłam ale zarówno w moim przypadku jak i moich klientów jak najbardziej się to sprawdziło. Osiąganie sukcesów na pewnej płaszczyźnie pomaga osiągnąć sukces na innej. Mocno polecam spróbować!

Cześć! Jestem Kamila 🙂 Poznajmy się!

Mam na imię Kamila Kretowicz. Z branżą dietetyki oraz sportów siłowych i fitness jestem związana już ponad 10 lat. 

W całej swojej karierze prowadziłam setki różnego rodzaju zajęć sportowych i fitness, ułożyłam dla swoich podopiecznych niezliczone ilości jadłospisów (potocznie nazywanych dietami) i przeprowadziłam z nimi mnóstwo treningów personalnych, aby pomagać im realizować ich cele sylwetkowe i zdrowotne. 

Od razu również chciałam zaznaczyć, że jestem takim samym (normalnym) człowiekiem (nie cyborgiem) jak Ty. Nie mam cudownego metabolizmu, uwielbiam jedzenie i ciągle muszę walczyć ze swoją silną wolą, aby utrzymać formę i zdrowie na zadowalającym dla mnie poziomie. 

P1170325

Przez wiele lat ostro trenowałam, pracowałam ponad swoje siły i do tego przestrzegałam restrykcyjnej diety. Byłam wyczerpana fizycznie i psychicznie, a przewlekłe przetrenowanie sprawiło, że pewnego dnia wylądowałam na Szpitalnym Oddziale Ratunkowym (SOR). 

Na szczęście wszystko skończyło się dobrze, a ja musiałam zluzować z treningami i bezmyślnym trzymaniem diety na kilka miesięcy. Nauczyłam się słuchać swojego organizmu i zaczęłam odchodzić od utartego schematu codziennego jedzenia kurczaka z ryżem i rozpoczęłam poszukiwania nowej, zdrowszej ścieżki.

Gdy mocniej zagłębiłam się w tematykę zdrowego odżywiania, natrafiłam na szereg publikacji i badań naukowych, które totalnie wyłamywały się z mainstreamu. Właśnie wtedy natrafiłam również na tematykę intermittent fasting, czyli postów przerywanych. Wsiąknęłam. I IF został w moim życiu na dobre.

„Co to ten Intermittent Fasting, że tak się nim zachwycasz? To kolejna dieta cud…?”

Intermittent Fasting to nie jest kolejna nudna dieta. To styl jedzenia dla świadomych, nowoczesnych i zabieganych ludzi, którzy chcą osiągnąć z życia jak najwięcej, cieszyć się pełnią zdrowia, spędzać więcej czasu z rodziną i przyjaciółmi. A to wszystko w towarzystwie ekstremalnie skutecznego spalania tłuszczu.

W wieeeelkim skrócie można powiedzieć, że dzielisz dobę na 2 fazy: faza postu (trwa 16 godzin i więcej) i faza jedzenia (trwa 8 godzin lub mniej). Wtedy zaczyna dziać się prawdziwa magia.

„eee…Kamila, to nie dla mnie. Próbuję od zawsze i nigdy mi nie wychodzi, mam wrażenie, że jest coraz gorzej.”

Naprawdę? Słyszałam to już setki razy od swoich klientów. Zawsze mówią tak samo, a ja się zawsze tak samo do nich uśmiecham 🙂 Niby próbują, ale jednak użalają się nad sobą i swoim losem. Co gdybym Ci powiedziała, aby spróbować mojej metodologii?

Jeśli potrafisz myśleć i świadomie podejmować decyzję, to masz wszystko czego potrzebujesz. Koniec. Kropka.

Czy mogę spróbować samodzielnie?

Pewnie, że tak. Wiele osób próbuje na własną rękę ale 95% tych osób polega po pierwszych kilku dniach ponieważ popełnia ogromną ilość błędów początkujących.

Gdy popełniasz błędy, w błyskawicznym tempie wracasz do starych nawyków. Zrażasz się i źle nastawiasz do tego stylu odżywiania, który niestety nabrał przez takich ludzi złej sławy i obrósł w ogromną ilość nieprawdziwych mitów.

Możesz wpisać w wyszukiwarkę Intermittent Fasting i rozpocząć przygodę na własną rękę ale wtedy może powinąć Ci się noga…

Ja przetestowałam tą metodę na sobie i swoich klientach. Wiedza i doświadczenie umożliwiły mi wprowadzenie usprawnień eliminujące błędy i trudności. 

Możesz błądzić, szukać i próbować na własną rękę… ale jest też inna droga 🙂
Co gdybym pokazała Ci jak ja to robię ze swoimi klientami?
Żadnych nudnych i oklepanych diet, gotowych jadłospisów i niekończącego się liczenia kalorii.

Może pomogłaby Ci znajomość tego:

  • jak wygląda IF w moim przypadku i dlaczego właśnie w taki sposób?
  • Jak wdrażam IF u swoich klientów, z jakimi problemami, bolączkami i trudnościami się spotykają i jak dzięki mnie radzą sobie z nimi doskonale?
  • Jakie pytania najczęściej zadają i jakie są ich obawy i wątpliwości?
  • Jak sobie to wszystko uprościć, aby jak najmniej się wysilić i mieć jak najlepsze efekty?

Teraz to już nawet nie wiem ile osób już do tej pory zgłosiło się do mnie na konsultacje i potrzebowało pomocy, bo „próbowali samodzielnie i nie wyszło”. Na własną rękę wytrzymywali od kilku dni do maksymalnie 2 tygodni. Na tyle pozwalało im obejrzenie wideo przypadkowego youtubera lub przeczytanie artykułu na „jakimś blogu o zdrowym odżywianiu”. Później wszystko wracało do punktu wyjścia.

Na takich stronach znajdziesz generyczne porady: zjedz białko na noc to zabijesz głód lub jedz w równych odstępach, to równo uwolnisz energię. Takie wskazówki czasami pomagają ale nie rozwiązują problemu!

Wybór należy do Ciebie. Możesz „wsiąść w samochód, jechać po autostradzie” i błyskawicznie zobaczyć efekty lub błądzić, próbować i w efekcie zniechęcić się na samym początku, zanim jeszcze odczujesz cokolwiek pozytywnego.

Autorzy filmików i artykułów to często przypadkowe osoby, które napisały post na dany temat, bo akurat jest w sieci popularny. Najczęściej nie mają dostatecznej wiedzy na temat Intermittent Fasting, a jej podstawy leżą w artykule z innego bloga lub filmiku.  To zwykła kradzież, o której się nie mówi. Te osoby nie mają pojęcia z czym mierzy się człowiek, ponieważ sami nigdy nie stosowali protokołu. Oczywiście możesz skorzystać z ich porad ale gwarantuję, że skończysz jak reszta 🙂

Moi klienci wiedzą, że jestem zwolennikiem okresowych postów i tylko w taki sposób z nimi pracuję. Nie kryją również zadowolenia z wprowadzonych zmian, a z ich zdaniem możesz zapoznać się nieco niżej.

Tylko rzetelne podejście i prawidłowe wdrożenie do tematu gwarantuje sukces!

PROSTA I SKUTECZNA DROGA DO INTERMITTENT FASTING 2.0

Stworzyłam e-booka właśnie dla takich osób jak Ty. W tym stosunkowo krótkim (ale naszpikowanym praktycznymi poradami) e-booku chciałabym Ci przekazać całą moją wiedzę i doświadczenie zdobyte przez ostatnie lata pracy ze swoimi klientami oraz z samą sobą. Jestem pewna, że odnajdziesz w tej publikacji ogromną wartość. Jej przygotowanie kosztowało mnie bardzo dużo pracy i dziesiątek godzin na studiowaniu najnowszych badań.

W środku znajdziesz odpowiedzi na te i inne pytania:

  • Czym jest intermittent fasting i jak go skutecznie wdrożyć?
  • Jakie są korzyści ze stosowania postów przerywanych i dlaczego jedzenie wielu posiłków w niewielkich odstępach czasu nie jest dla Ciebie dobre?
  • Jakich zasad należy bezwzględnie przestrzegać?
  • Jakie są najczęściej popełniane błędy?
  • Jak radzić sobie z najczęstszymi problemami?
  • Co zrobić, aby żyć w zgodzie ze sobą (zachować zdrowie psychiczne) i utrzymać świetną formę (zdrowotną i sylwetkową)?
  • Jak dodatkowo przyspieszyć metabolizm?
  • Jaki wpływ na efekty ma aktywność fizyczna i alkohol?
No dobra, gdzie jest haczyk? Pewnie to kosztuje krocie skoro to takie złoto…

Dzięki temu, że całą metodologię pracy ze swoimi klientami upakowałam w tym kompleksowym poradniku, mogę sobie pozwolić na zredukowanie ceny do absolutnego minimum.

Co więcej, trwa aktualnie premiera tego ebooka, a z tej okazji postanowiłam przygotować specjalną ofertę na jego zakup. Teraz możesz zakupić go w naprawdę wyjątkowej cenie (tak niska nie będzie już nigdy).

Zobacz co dla Ciebie przygotowałam

IF 2.0 START

59 29.99
  • E-BOOK INTERMITTENT FASTING 2.0
  • E-BOOK - CO JEŚĆ ABY SKUTECZNIE CHUDNĄĆ NA IF
  • PAKIET 4 KONSULTACJI
  • WSPARCIE MAILOWE 24/7 PRZEZ 30 DNI

Opcja dla zapracowanych, którzy chcą poprawić jakość swojego życia i skutecznie wdrożyć metodologię IF.

Opcja dla wszystkich, którym zależy na skutecznym wdrożeniu IF oraz bardzo efektywnym spaleniu nadprogramowych kilogramów

IF 2.0 PRO+

499 399
  • E-BOOK INTERMITTENT FASTING 2.0
  • E-BOOK - CO JEŚĆ ABY SKUTECZNIE CHUDNĄĆ NA IF
  • PAKIET 4 KONSULTACJI
  • WSPARCIE MAILOWE 24/7 PRZEZ 30 DNI

Uważasz, że potrzbujesz indywidualnej opieki podczas wdrożenia? To ten pakiet jest dla Ciebie idealny.

Wybierz opcję, która najbardziej odpowiada Twoim potrzebom.

Do końca promocji pozostało:

  • 00DNI
  • 00GODZIN
  • 00MINUT
  • 00SEKUND

Zobacz jak wygląda E-BOOK od środka

  • Format: PDF
  • Działa na każdym urządzeniu mobilnym wyposażonym w system Android lub iOS
  • Ilość stron – 75 – E-BOOK INTERMITTENT FASTING 2.0: 
  • Ilość stron – 50 – E-BOOK – CO JEŚĆ ABY SKUTECZNIE CHUDNĄĆ NA IF
  • Czcionka dostosowana do wygodnego czytania na komputerze i na smartfonie
  • Napisany prostym językiem – czyta się szybko i przyjemnie
  • Bez zbędnej teorii – tylko praktyczne porady!
  • Pozwala wystartować praktycznie z dnia na dzień

FAQ – Frequently asked questions – Najczęściej zadawane pytania

Opcja IF 2.0 START przeznaczona jest do osób, dla których utrata kilogramów nie jest priorytetową sprawą i zależy im przede wszystkim na poprawie zdrowia oraz ogólnego samopoczucia. 

Opcję IF 2.0 PRO powinny wybrać osoby, które chcą skutecznie wdrożyć IF do swojego życia i dodatkowo spalić zbędne kilogramy, jedząc odpowiednie posiłki, które wzmocnią efekt spalania tłuszczu.

Opcja IF 2.0 PRO+ to wersja dla najbardziej wymagających, którzy potrzebują wsparcia w codziennych bojach.

Spalanie tłuszczu to pozytywny efekt uboczny stosowania metody Intermittent Fasting. Nie dla każdego jest to priorytetem, wobec tego wydzieliłam również tańszą opcję dla osób, które chcą wdrożyć IF z innych powodów.

Jedzenie odpowiednich posiłków w połączeniu z IF znacznie pobudza proces spalania tłuszczu (nie oznacza to, że jest to niezbędne, aby ten proces zaszedł).

Jeśli nie cierpisz na przewlekłe choroby np. cukrzyca (czyli należysz do 99% populacji), to prawdopodobnie posty nie wyrządzą Ci krzywdy. Jeszcze nikt nie zmarł od kilkunastu godzin bez jedzenia.

Również w przypadku chorób jest zalecane stosowanie postów i coraz więcej nowatorskich terapii kładzie nacisk właśnie na tą metodę. W takich wypadkach niezbędna jest konsultacja z lekarzem.

To kolejny popularny mit, który obalam już w e-booku. Zaufaj mi, Twój metabolizm nie spowolni ale przyspieszy!

Wybierz opcję, która najbardziej odpowieada Twoim potrzebom. Powyższe przyciski przeniosą Cię wprost do mojego sklepu internetowego, gdzie należy podać swoje dane i zrealizować zamówienie. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom moich klientów podjęłam współpracę z partnerem tpay, który jest polskim operatorem szybkich płatności. Możesz w wygodny sposób zapłacić za wybrany pakiet.

Błyskawicznie po realizacji zamówienia dostaniesz wiadomość na maila, a w nim link do pobrania Twojej wersji e-booka.

Nie mam nic przeciwko jeśli udostępnisz ebooka osobom z najbliższej rodziny (mąż, córka, tata itd.). Pamiętaj jednak o tym, aby nie rozpowszechniać go w internecie ani w szerokim gronie znajomych, ponieważ jego zawartość jest chroniona prawami autorskimi oraz znakiem towarowym.

E-book jest dodatkowo zabezpieczony dwiema metodami. Widoczna w postaci Twojego imienia i nazwiska oraz cyfrowa, który unikatowy dla każdej kopii i ukryty jest w kodzie pliku. Kod wysyła do nas informacje o podejrzanej aktywności, która następnie może być zweryfikowana.

Tyle jeśli chodzi o teorię. W praktyce odpowiedz sobie na pytanie czy warto tyle ryzykować? IF 2.0 w wersji pro kosztuje tyle co 2 kawy na mieście, a przyniesie niezliczone korzyści. Przygotowanie go kosztowało mnie masę pracy, dlatego proszę o jej uszanowanie 🙂

Prezentowana przeze mnie metoda polega na stałym i (prawie) ciągłym stosowaniu zasad. Ciężko określić spadek wagi i jego tempo bez znajomości szczegółów. Mogę Cię jednak zapewnić, że jeśli wdrożysz tą metodę to schudniesz smacznie, zdrowo i co najważniejsze – bez efektu jojo!

Pewnie, napisz do mnie na kontakt@revitysports.pl a ja postaram się jak najszybciej odpowiedzieć, aby rozwiać Twoje wątpliwości.

Jasne, też nie lubię kupować kota w worku. Powyżej udostępniłam kilka stron z e-booka. Dodatkowo możesz wejść na stronę https://revitysports.pl/sklep/ i w galerii możesz zobaczyć przykładowe strony z e-booka. Dołożyłam wszelkich starań, aby wiedza w nim zawarta była jak najbardziej kompletna, a wdrożenie postu przyjazne dla użytkownika.

Tak! Płacimy podatki w Polsce i jesteśmy płatnikami VAT. Na stronie zamówienia uzupełnij wszystkie dane, a dostaniesz od nas fakturę za zamówienie.

Zobacz co mówią na mojej grupie o Intermittent Fasting inni praktykujący na codzień tą metodę. Już teraz możesz dołączyć do ponad 3000 zadowolonych i wzajemnie wymieniać się doświadczeniami