FAQ - Najczęściej Zadawane Pytania

Na bieżąco informujemy Cię o statusie Twojego zamówienia w wiadomościach, które wysyłamy do Ciebie na podany podczas składania do zamówienia adres e-mail. Statusy zamówień:

  • Przyjęte – oznacza, to że zamówienie spłynęło do systemu, jednak jeszcze nie zdążyliśmy go zweryfikować.
  • W Realizacji – oznacza to, że Twoje zamówienie jest właśnie realizowane, a produkty są pakowane. Dostaniesz również numer śledzenia przesyłki dla wybranej metody dostawy.
  • Oczekuje na odbiór – jeśli znajdziesz takie oznaczenie, to znaczy, że Twoja paczka czeka na odbiór przez kuriera i w najbliższym możliwym terminie zostanie odebrana. Na tym etapie przygotowujemy także dla Ciebie e-fakturę, która będzie możliwa do pobrania po wysyłce towaru.
  • Wysłane – Twoje produkty do Ciebie zmierzają. 
  • Odebrane – Chochliki nam podpowiadają, kiedy już paczka do Ciebie dotrze (no dobra, to nie chochliki ale mamy nadzieję, że podzielisz się z nami swoimi wrażeniami po zakupach).

Dbamy o naszą planetę i wszelkie dokumenty, które wystawiamy do zamówienia, magazynujemy jedynie w formie elektronicznej. Podczas realizacji zamówienia dostaniesz specjalny link, z którego będziesz mógł pobrać swój dowód zakupu.

Jeśli jesteś przedsiębiorcą, to pamiętaj, aby podczas składania zamówienia podać nam swój NIP. W przeciwnym wypadku wystawienie faktury do zrealizowanego zamówienia może być niemożliwe.

Możemy poprawić tylko niewielkie pomyłki na fakturze, na przykład literówki w nazwie firmy czy adresie. Jeśli na Twojej fakturze jest taki błąd – napisz na kontakt@revitysports.pl

Jeżeli na Twojej fakturze jest inny rodzaj błędu, np. brak lub błędny NIP – nie będziemy mogli go poprawić. 

[Podstawa prawna: art. 88 ustawy o VAT; art. 106b ustawy o VAT]

Dostępność towarów w sklepie internetowym można sprawdzić bezpośrednio na naszej stronie. Szczegółowa informacja widoczna jest na karcie wybranego produktu. Stany magazynowe są aktualizowane co godzinę.

Jeśli chcesz zgłosić produkt na reklamację to koniecznie odwiedź naszą stronę, na której szczegółowo opisujemy całą procedurę. Niezbędne informacje znajdziesz tutaj.

Jeśli chcesz zgłosić zwrot produktu, to koniecznie odwiedź naszą stronę, na której szczegółowo opisujemy całą procedurę. Niezbędne informacje znajdziesz tutaj.

Pamiętaj, że zwrot należy zgłosić do 14 dni od daty otrzymania przesyłki oraz zwracane przedmioty nie powinny nosić znamion użytkowania.

Produkty elektroniczne wyłączone są z prawa do zwrotu.

Bardzo nam przykro. Wysyłki realizujemy jedynie na terenie Polski. Pracujemy nad tym, aby rozszerzyć zakres dostaw na całą Unię Europejską.

Jeśli chcesz zgłosić zwrot produktu, to koniecznie odwiedź naszą stronę, na której szczegółowo opisujemy całą procedurę. Niezbędne informacje znajdziesz tutaj.

Pamiętaj, że zwrot należy zgłosić do 14 dni od daty otrzymania przesyłki oraz zwracane przedmioty nie powinny nosić znamion użytkowania.

Oczywiście. Prowadzimy jedynie sprzedaż wysyłkową i nie wystawiamy paragonów. Do każdego zamówienia dostaniesz fakturę w wersji elektronicznej wprost na Twoją skrzynkę mailową.

Jeśli jesteś przedsiębiorcą to na etapie składania zamówienia koniecznie podaj NIP.

Przyjmujemy jedynie płatności elektroniczne. Do opłacenia zamówienia możesz wybrać dowolną dostępną metodę taką jak:

  • szybkie płatności za pośrednictwem operatora Tpay
  • płatność BLIK
  • płatność kartą za pomocą systemu Stripe
  • płatność przelewem tradycyjnym

Więcej informacji na temat płatności znajdziesz tutaj.

Bardzo nam przykro. Wysyłki realizujemy jedynie na terenie Polski. Pracujemy nad tym, aby rozszerzyć zakres dostaw na całą Unię Europejską.

Jeśli e-book jest gratisem do zamówienia produktów w naszym sklepie, to otrzymasz go w ciągu 24h od momentu odebrania paczki. 

W przypadku zakupu e-booka w sklepie, otrzymasz go natychmiast po opłaceniu zamówienia na swoją skrzynkę pocztową. 

Tak! Jesteśmy jednym z niewielu sklepów, który oferuje taką możliwość. Jeśli dodasz do koszyka produkty o łącznej wartości przekraczającej 99 zł, to promocja automatycznie dołoży się do koszyka. 

Potraktuj to jako podziękowanie z naszej strony dla Ciebie za powierzone zaufanie. Prosimy jednak, aby nie wykorzystywać tego do darmowej dostawy, a następnie częściowego zwrotu produktów. Jeśli całkowita wartość zamówienia spadnie poniżej 99 zł, to zaznaczamy, że możemy obniżyć kwotę zwrotu o wartość dostawy.

Bardzo cieszymy się z tego powodu. Zachęcamy do odwiedzenia strony dotyczącej współpracy i przesłania do nas zgłoszenia. Następnie skontaktujemy się z Tobą i przedstawimy ofertę. Zaznaczamy, że współpracę nawiązujemy z wybranymi kandydatami.

Zapis do newslettera to oświadczenie z Twojej strony, że zgadzasz się na otrzymywanie wiadomości od nas. Zachęcamy do zapisu, ponieważ nasz newsletter to nie SPAM ale wartościowa i darmowa wiedza!

Dodatkowo nie ominą Cię żadne specjalne akcje promocyjne, konkursy i dodatkowe rabaty dla członków. Jeśli będziesz aktywnie ćwiczył ze sprzętem REVITY i aktywnie go promował, to na pewno nie ominą Cię dodatkowe korzyści.

Jesteśmy na:

Koniecznie odwiedź nasze inne miejsca w sieci i zostaw po sobie ślad w postaci polubień, subskrypcji i obserwacji 🙂

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie to skorzystaj z poniższego formularza, aby się z nami skontaktować. Możesz też napisać wiadomość mailową na kontakt@revitysports.pl

Formularz Kontaktowy

Napisz dlaczego chcesz się z nami skontaktować?